Klacht: Geen oplossing

op 10 augustus 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik ben nu al een paar dagen bezig met het oplossen van een probleem met de Phillips 32PHK4509/12 smart tv.
Toen ik hem kocht heb ik via google de tv moeten koppelen, maar ik ben de gegeven kwijt (email en wachtwoord) waar ik dat destijds mee gedaan heb. Ik ben gaan surfen en vond een link, https://philips-tvconsumercare.kxondemand.com/portal/nl/Faq/All/3034
Daar staat netjes beschreven hoe het op te lossen is ook staat erbij dat het om tv’s van 2014 gaat. Ik heb mijn tv in december 2014 gekocht dus ik neem aan dat het voor mijn tv van toepassing is??? Dit werkt dus niet want ik krijg een heel ander menu. Diverse keren mailcontact gehad met de consumer care maar ze begrepen mij niet. Ik heb 3x gebeld, de verbinding was slecht kon de medewerker niet verstaan want zijn nederlands was erg slecht!!!!!

Ik stelde een duidelijke vraag, WAAR KAN IK OP MIJN TV IN HET MENU DE GMAIL ACCOUNT VERWIJDEREN????
Het antwoord wat ik kreeg staat hier onder.

Nogmaals u email was niet gelinkt aan de televisie specifiek het was gelinkt naar de google acount dat u had aangemaakt. Daar dient u dus de email aan te passen. Helaas valt dit niet onder de televisie en kan ik u niet verder ondersteunen dan ik al heb gedaan.

Ik wil u er graag op attent maken dat u binnen enkele dagen per email een korte vragenlijst ontvangt naar aanleiding van mijn service. Hierin beoordeelt u mij bij de eerste vraag persoonlijk. Uw feedback is enorm behulpzaam in het verbeteren van onze service. Als u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Philips TV Support

DUS bij deze ZOEK HET ZELF MAAR UIT!!!!!! Ongelofelijk en ik pik dat zeker niet.

Jo Huibers

Als ik via mijn tv menu de gekoppelde gmail account kan verwijderen want zoals beschreven heb ik die gegevens niet meer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tyrosjo