Klacht: Geen ontvangstbevestiging

op 12 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 6 oktober 2016 een case light in the box S6 edge besteld en betaald op banknr. NL59ABNA0626226163. Ik heb hier geen bevestiging van gekregen. Ga ik die case nu nog ontvangen of is er iets fout gegaan?

Gewenste Oplossing:

Graag een bevestiging dat mijn bestelling ontvangen is en betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 12 oktober 2016 om 21:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Brigitte Plus,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 10 oktober is verzonden. Het trackingt nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 4 tot 5 weken voordat de zending aankomt.
Heeft u nog even geduld.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Met vriendelijke groet,
Leentje Visser
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Solden 2016