Klacht: geen ontvangst astra 23.5 sat. wel duo lnb

op 25 juli 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

nieuwe hd ontvanger gekocht via canal digital shop en na installatie ca 30 minuten perfect bbelebeeld. na omzetten oude pas naar nieuwe begonnen de storingen die ook na omruilen ontvanger bleven signalen van de 2sat staan op
100 % en 97 %. Div malen hulplij gebeld die aangeven dat ik schotel moet uitrichten. ik draai satot ik een ons weeg maar geen npo 1 3 etc.

als system goed werkt en de door mij gemsakte te kostn vergoed worden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

11 maanden geleden - Geachte heer van Caem, Wij begrijpen dat het vervelend is als er meerdere malen contact moet worden opgenomen met de helpdesk en dat het nog steeds niet wilt werken. U geeft aan dat u geen beeld had op NPO 1 en NPO 3, Wij willen dan ook vragen of u wel beeld had met deze ontvanger op NPO 2. Als dit het geval is willen wij u ook vragen op welke kanalen u nog meer wel beeld had. Ook willen wij u nog wel vragen of u wel beeld krijgt op kanaal 14 (CD info & nieuws) of kanaal 76(TV Drenthe). Zo kunnen wij misschien achterhalen waar het probleem precies in zit. Met vriendelijke groeten, Adrian Klazes Webcare CanalDigitaal

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 15 augustus 2016 om 17:38 geantwoord

Geachte heer van Caem,

Wij zien dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met ons op 1 augustus 2016. Wij gaan er van uit dat hierbij al uw vragen en problemen opgelost zijn.
Mocht u toch nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul
Webcare CanalDigitaal