Klacht: geen ontvangen dienst bij spoordeeluitje

op 05 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw.

29-09-2017 heb ik gebruik gemaakt van een e-ticket (met beloofd vervoersbewijs en wrap en warme drank )van station Harderwijk naar Haarlem. Dacht daar in Haarlem de beloofde wrap en een warme drank op te kunnen halen. (Het was ondertussen ,na een vertraging van meer dan een half uur tijd voor een kleine lunch.)
Maar helaas was deze niet meer voorradig en er werd ook geen alternatief geboden.
Nog een poging:
Echter op het station Amsterdam moest ik een extra uitdraai met extra barcode erop overhandigen. Ook hier geen wrap en geen alternatief.Hoe zit dat?
Wat is de voorwaarde om wel in aanmerking te komen voor een wrap?
Graag uw antwoord hierop.

Vriendelijke groeten,
N. de Fluiter

Gewenste Oplossing:

antwoord op mijn vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nancy3849