Klacht: geen ondersteuning

Madremia op 15 februari 2021 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Een paar maanden terug heb ik mijn Paypal-rekening opgezegd, omdat ik niet geholpen werd bij een kwestie. Ik had iets gekocht, maar omdat er niet genoeg geld op mijn PP-rekening stond, werd het via mijn ING-rekening bijbetaald. Het artikel was niet wat het beschreef en heel veel te duur voor wat het was. Ik wilde via PP mijn geld terug vragen. Dat kon niet, zeiden ze, want ik had niet het hele bedrag met PP betaald. Ik zei, zet dat bedrag van mijn ING-rekening dan op mijn PP-rekening. Dat deden ze, maar toen dat er eenmaal op stond, zeiden ze dat ik te laat was en wegens ongeldigheid kreeg ik mijn geld niet via PP terugbetaald.Ik heb het bewuste bedrijf het artikel teruggestuurd en gevraagd om terugbetaling. Na veel schrijven met de Nederlandse afdeling van het bedrijf, beloofden ze het geld aan me terug te betalen. Toen ik niets daarover hoorde, schreef ik weer en antwoordden ze kort: we kunnen het niet meer terugbetalen want uw PP-rekening is gesloten. Omdat ik het grootste gedeelte van het bedrag met mijn ING-rekening had betaald, vroeg ik om terugbetaling op mijn bankrekening. Nooit mee van ze gehoord.

Ik zou heel graag geholpen worden met dit te lang durende probleem.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

Reactie van de melder van de klacht Madremia

1 jaar geleden - Hierbij nog de mail die ik stuurde naar de Nederlandse afdeling van het bedrijf (Q-grips), nadat ik vergeefs met de Amerikaanse afdeling gemaild had en het artikel aan ze terugstuurde: Loes Sacksioni Wo 3-2-2021 16:00 Hi Michael, ik kocht de grips 30 september, bevielen me helemaal niet en vroeg 27 october aan jou om mijn geld terug te storten. Daar reageerde je niet op. 30 december heb ik Q-grips opnieuw gevraagd om mijn geld terug te geven. Geen antwoord. 2 januari vroeg ik het weer en kreeg antwoord in het Engels . Ze zeiden dat ik óf de helft van de betaalde prijs terug kon krijgen, óf ze opsturen om het hele bedrag terug te krijgen. Ik stuurde het pakje 4 januari op. Ik kreeg als antwoord, dat het te laat was om garantie te hebben. Terwijl ik binnen de garantietijd om teruggave had gevraagd, maar nooit een antwoord kreeg. Nu vroegen ze me het op te sturen, terwijl ze wisten dat het al buiten de garantietijd viel. Wel weer even 10,30 euro betaald, voor niks. Ik heb binnen de garantie tijd aanvankelijk ingestemd met het terugbetalen van de helft van het bedrag. Kan dat dan in ieder geval alsnog? Mijn bankrek.nr. is: NL44 INGB 000 4988714 Ik hoop dat jij me beter kan helpen dan de Amerikaanse afdeling... Vriendelijke groet, Loes Sacksioni.

Reactie van de melder van de klacht Madremia

1 jaar geleden - Ik vernam net, dat Paypal mijn klacht niet wil behandelen. Het bedrijf waar de klacht éigenlijk over gaat, Q-grips, daar gaan jullie toch hoop ik nog wél mee bezig?

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madremia