Klacht: Geen onderhoud aan de woning

op 31 juli 2020 over Vivare woningbouw in de categorie Woningcorporaties

Het algehele onderhoud aan de woning gebeurt niet. Klachten worden plaatselijk opgepakt maar niet bij de bron aangepakt.
Algehele staat van onderhoud is slecht. Houtrot, schilderwerk, mechanische ventilatie, centrale verwarming ketel is oud en heeft vaak storingen. Natuurlijke ventilatie is er niet. Isolatie van muren en daken is minimaal. Binnen deuren zijn krom, buitendeuren hebben geen politie keurmerk hang en sluitwerk. Vlizotrap is slecht en dus gevaarlijk.
Als bouwkundige kan ik wel zeggen dat er geen planmatig onderhoud wordt gedaan en al helemaal geen grondig onderhoud.

Zodra Vivare zijn plicht uitvoert door het hele blok waar ik woon grondig aan te pakken. Zoals men dat noemt binnen vastgoed Nederland “energetisch verbeteren” en vervolgens volgens een MJOP het onderhoud bijhouden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vivare woningbouw

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vivare woningbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Voskuil6845