Klacht: geen of slecht beeld!

op 23 december 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Sinds dat Canaldigitaal over is gegaan naar een nieuwe uitzendmethode, hebben wij op heel wat zenders een slechte kwaliteit of geen beeld!!

We hebben tv via de schotel omdat ik Belgie woon maar als Nederland graag naar de nederlandse zenders kijk.

Na ongeveer 10 x opnieuw de software te installeren, de zendlijst te vernieuwen, heb ik nog steeds het zelfde probleem.

Op internet staat er een oplossing die totaal niet werkt en als je naar CD belt, krijg je een link door naar een website. Volgens hun zou dit wel moeten werken. Maar tot mij verbazing en grote teleurstellings is dit gewoon het zelfde als de andere 10 keren!!!!

Wat zeggen ze dan, laat maar iemand langskomen!!

Ik betaal per maand al genoeg aan CD!! De helft van de zenders wordt geschrapt, de andere helft doet het niet en dan ook nog betalen voor iemand die langs moet komen!! Ik heb het echt gehad hiermee en hoop dat ze echt heel snel met een oplossing komen!! Het wordt als maar duurder maar service, ho maar!!

Ook de klantenservice heb ik geen goed woord voor over!! Ze schuiven het probleem alleen maar naar andere en laten je gewoon zitten

Ik wil heel graag na maanden weer gewoon tv kijken zonder storing en blokjes!!!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Heeft op 28 november 2013 om 13:04 geantwoord

nog steeds geen oplossing

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 13:32 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ongeveer een jaar geleden. Om die reden sluiten wij deze klacht.
Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken om contact op te nemen met ons klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Bericht van Canaldigitaal

5 jaren geleden - Geachte heer Koopmans, U geeft aan last van beelduitval te hebben sinds de transponder wijzigingen. Met de juiste CanalDigitaal gecertificeerd apparatuur, een goed uitgerichte schotel en een smartcard moet u de zenders op de juiste wijze ontvangen. Wat voor satellietontvanger gebruikt u momenteel? \ Wat voor storing ziet u in beeld? Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door fangio.staffie