Klacht: geen of late bezorging.

op 25 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Troostwijk,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de krant te laat bezorgd krijgt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat de krant te laat bezorgd wordt, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door roerdomp9