Klacht: Geen nota ontvangen

Elanur Akinalp op 21 december 2019 over Credios Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb 3 Juli een afspraak bij de orthodontist gehad, dit is alweer een hele lange tijd geleden. Hiervan heb ik nooit een nota ontvangen. Ik heb ook geen enkel herinnering ontvangen. Ik heb Famed een klacht mail gestuurd en helaas heb ik er geen reactie op gehad. Ik kreeg gisteravond opeens een mail van Credios Incasso dat ik 50,23 euro moet betalen! Ik ben ook maar een student die overal achteraan moet gaan. Ik heb geen nota’s ontvangen en dit overkomt me nu de 2e keer. Ik vind het onterecht om oneerlijk zo een hoog bedrag te betalen wat ik nu ook niet kan hebben. Dit is officieel niet mijn schuld. Ik kreeg als laatst eergister een nota binnen dat ik mijn kosten voor 9 December moet betalen. Maar ik kreeg die brief pas 18 December binnen, wat ook niet klopt. Hier wil ik echt een oplossing voor, ik ga geen onterechte geld betalen als student voor iets wat niet mijn schuld is. Ik betaal mijn kosten altijd op tijd en netjes! Dus ik verwacht ook op tijd nota’s te krijgen en uberhaupt te krijgen.

Ik ben tevreden als ik mijn normale bedrag van 10,19 kan betalen. Want dat was eerst ook de bedoeling. Ik wil ook graag even laten weten dat ik mijn nota’s wil ontvangen en ook optijd wil ontvangen. Dit overkomt mij nu de 2e keer en de 1e keer heb ik die 50 euro betaald maar nu vind ik het absoluut niet meer kunnen om onterecht geld te betalen. Graag wil ik mijn normale kosten terug van 10,19! Alvast bedankt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Credios Incasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Elanur Akinalp

1 jaar geleden - Ik krijg net weer dezelfde mail van ze met een verschuldigd bedrag van 50,23! Ik vind het echt niet meer leuk dit. Dit is gewoon onterecht geld vragen van iemand terwijl het de fout van Famed is. Het is nogsteeds niet opgelost! Graag hulp.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Credios Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credios Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credios Incasso

Heeft op 02 januari 2020 om 13:50 geantwoord