Klacht: Geen nieuw toestel vanwege onzichtbare krasjes

op 07 september 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Via Belsimpel.nl een Sony XZS gekocht. Na een aantal dagen de telefoon te hebben gebruikt bleek de accu snel leeg te lopen. Hier melding van gemaakt. Het viel nog net binnen de 8 dagen garantie dus kon de telefoon direct terugsturen en zou dan een nieuwe ontvangen. Alles netjes ingepakt en zonder beschadigingen teruggestuurd. Een dag later krijg ik een mail met daarin de mededeling dat de telefoon zeer kleine krasjes heeft op het scherm. Dit hebben ze ontdekt door met speciale apparatuur de telefoon te checken. Met het blote oog niet eens zichtbaar. Toen ik de telefoon verstuurde zaten er geen krassen op. Het zou dus ook daar gebeurt kunnen zijn Nu kan ik kiezen om mijn aankoopbedrag terug te krijgen min 10% of zelf 10% bijbetalen om een nieuw toestel te krijgen óf laten repareren en dan afwachten of hetgeen wel binnen de garantie valt. Na meerdere malen gebeld te hebben en telkens beloven terug te bellen wat niet gebeurd ben ik het zat.

Als ze een nieuw toestel opsturen zoals werd beloofd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 24 oktober 2017 om 11:09 geantwoord

Heeft op 24 oktober 2017 om 11:48 geantwoord

Ze hebben het toestel gewoon teruggestuurd. Hij functioneert nog steeds niet naar behoren. Na twee weken mijn toestel kwijt te zijn geweest en na een tal van telefoongesprekken en mails was ik er ook helemaal klaar mee.
Mijn eigen oplossing: Geen aandacht meer aan besteden. De volgende keer wanneer ik weer toestellen moet gaan inkopen zal dit niet via Belsimpel.nl gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door Renevdhhelmond