Klacht: Geen nieuw toestel vanwege onzichtbare krasjes

op 07 september 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Via Belsimpel.nl een Sony XZS gekocht. Na een aantal dagen de telefoon te hebben gebruikt bleek de accu snel leeg te lopen. Hier melding van gemaakt. Het viel nog net binnen de 8 dagen garantie dus kon de telefoon direct terugsturen en zou dan een nieuwe ontvangen. Alles netjes ingepakt en zonder beschadigingen teruggestuurd. Een dag later krijg ik een mail met daarin de mededeling dat de telefoon zeer kleine krasjes heeft op het scherm. Dit hebben ze ontdekt door met speciale apparatuur de telefoon te checken. Met het blote oog niet eens zichtbaar. Toen ik de telefoon verstuurde zaten er geen krassen op. Het zou dus ook daar gebeurt kunnen zijn Nu kan ik kiezen om mijn aankoopbedrag terug te krijgen min 10% of zelf 10% bijbetalen om een nieuw toestel te krijgen óf laten repareren en dan afwachten of hetgeen wel binnen de garantie valt. Na meerdere malen gebeld te hebben en telkens beloven terug te bellen wat niet gebeurd ben ik het zat.

Als ze een nieuw toestel opsturen zoals werd beloofd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Renevdhhelmond