Klacht: Geen nieuw paar schoenen

op 03 oktober 2017 over Manfield in de categorie Schoenenwinkels

Hoi manfield, ik ben super fijn geholpen door 1 van jullie medewerkers in leidschenhage. Vorige week zondag zag ik mooie witte schoenen. Met een soort slagen leer effect. Super vet! Heb ze gepast, maar ik vroeg naar een nieuw paar. Helaas was dat niet het geval, maar ik heb ze uiteindelijk gepast. De andere schoen stond in de winkel totaal geel uitgeslagen. Maar ze stonden super. Ze stelde er er voor om nieuwe te bestellen. Heel graag zelfs. Want ik denk helemaal nieuw niemand heeft ze gepast. Heb betaal en liet ze sturen bij hun in het filiaal. Werd dinsdag gebeld en ben woensdag langs gekomen. Ze zij wil je ze passen. Waar ik op zei het zijn nieuw paar toch dan zal het wel super zijn. Tot dat ik achter de hiel zag en ik mij focusten op de doos. Sorry mevrouw wil ze toch graag willen passen. Toch mijn erger had ik geen nieuw paar schoenen. Vel roze vlekje. Onderste xzool helemaal zwart. En zat zo veel wijder dan de ander. Waar ik op zei, sorry witte schoenen moeten ongepast zijn plus ze moeten wit zijn. Hierbij wilde ik mij geld terug. Ze adviseerde weer te bestellen. Ik zei sorry dan moet ik weer wachten. Kunt u mijn dan verzekeren dat ik dan een nieuw paar heb. Ze antwoorden; ik kan dat niet verzekeren. Dan houd het op!

Als er een nieuw paar schoenen bij jullie in het filiaal aanwezig zijn. Had je mij niet horen klagen. En als ik bestel, Waarom geen nieuw paar. Als ik bij de bijenkorf bestel en dan schoenen van 50 euro plaats van 100 euro van jullie, krijg ik een nieuw paar. Werk hier aan. Want zo langer geen nieuw paar schoenen zijn. Dan ziet u de mensen met moeilijke voeten niet. Iedereen heeft een andere voet .

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Manfield over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kitty12345