Klacht: Geen nachtbussen met koningsnacht in Tilburg, of heel slecht te vinden.

op 27 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen nacht was het koningsnacht. Wij gingen naar Tilburg en we hadden zelfs nog gebeld naar Arriva of er nachtbussen zouden rijden in de richting van ’s Hertogenbosch. “Jaa, die rijden er” was hun overtuigende antwoord. Ze zouden om 01:00 uur, 02:00 uur, 03:00uur en om 04:00 uur rijden vanaf de halte Interpolis. Wij stonden daar, bleek die halte zelfs buiten werking te zijn door de komst van de koning. Wij hadden het aan iemand gevraagd die daar het verkeer leidde en deze zei dat de nachtbussen aan de andere kant van het station zouden staan. Wij liepen daar heen, daar wisten de verkeersleiders etc. al helemaal niks af van nachtbussen, Uiteindelijk stonden er een hoop mensen op de bus te wachten, die waarschijnlijk nooit zou komen en zat er dus niks anders op dan een taxi te nemen of iemand te bellen om je op te komen halen.

Wanneer er een reden hiervoor wordt gegeven en dat het de volgende keer een stuk beter en duidelijker geregeld zal zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 april 2017 om 17:11 geantwoord

Beste xyouandiii,

Wat jammer om te lezen dat je dit hebt ervaren! Ik hoop dat je ondanks dit incident een fijne Koningsnacht hebt gehad.

Je geeft onder andere aan dat de informatie die je van ons ontvangen hebt niet volledig was of niet klopte.Ik begrijp dat je hiervan baalt en ik kan je frustratie voorstellen.

Ik heb je reactie doorgestuurd naar de regio zodat we hier in het vervolg beter rekening mee kunnen houden.

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door xyouandiii