Klacht: geen nabezorging als krant niet is ontvangen

op 08 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 juli 2016 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ebbelaar,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u geen krant heeft ontvangen.

Wij hebben deze klacht aan onze bezorgdienst voorgelegd met het dringende verzoek om de bezorging naar behoren te laten verlopen. Mocht u echter nog steeds met onregelmatigheden in de bezorging worden geconfronteerd, dan vernemen wij dit graag van u opdat wij actie kunnen ondernemen.

Sinds 2013 vindt er landelijk door dagbladen geen nabezorging meer plaats, hierdoor valt de mogelijkheid weg om bij u een krant te laten naleveren gezien er geen nabezorgers zijn.

Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer u geen krant ontvangt, echter kan de compensatie enkel plaatsvinden conform onze voorwaarden, namelijk het verlengen van de betaalperiode of van het abonnement.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door michael.ebbelaar@telfort.nl