Klacht: geen monteur op korte termijn

op 05 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 28 juni 2017 hebben we een storing, zodat we geen internet, t.v. en telefoon hebben. Uiteraard meteen contact opgenomen met Ziggo.
Er werd ons medegedeeld dat er pas 19 juli een monteur beschikbaar was.
Wij vinden dit niet acceptabel. Het is niet een probleem van de klant als er geen monteurs genoeg bij jullie werken, toch? Dat probleem kun je als bedrijf niet bij de klant neerleggen. Na veel gebel een afspraak kunnen maken voor 14 juli. Dat betekent nog steeds dat we vanaf 28 juni tot en met 14 juli geen internet, t.v. en telefoon hebben.
Dat is 2 en een halve week. Te belachelijk voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als er sneller een monteur beschikbaar is en ons probleem wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klutman