Klacht: Geen mogelijkheid tot retourneren aankoop

op 30 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik had 2 muggennetten besteld bij Groupon. Volgens de tekst en afbeelding zouden er stokken meegeleverd worden. Bij mij bestelling zaten geen stokken. In eerste instantie contact gezocht met Groupon; het liefste had ik de stokken alsnog gekregen. Maar dat kon niet, sinds dien wil ik retourneren. Maar de website is al dagen “onbereikbaar of overbelast” (de rest van de site werkt wel gewoon, maar uitgerekend retourneren werkt niet). Ook per mail aangegeven dat ik wil retourneren, maar ook daar geen reaktie.

Ik wil dat Groupon de retourprocedure opstart en mij van alle informatie voorziet zodat ik het pakket kan retour sturen. Ik wil mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:07 geantwoord

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet hebt kunnen retourneren.

In mijn systeem zie ik dat er een retouraanvraag is gedaan voor je bestelling. Je zult vandaag een retourlabel ontvangen.

Graag wil ik je erop wijzen dat als het langer duurt dan drie werkdagen voordat je deze e-mail ontvangt, het ook zo kan zijn dat deze in je spamfilter of ongewenste map terecht is gekomen.

Ik ga er vanuit dat de retourprocedure zo spoedig mogelijk voltooid zal worden.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door r.kuipers