Klacht: Geen mogelijkheid tot retour

op 20 mei 2020 over Autodoc in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Vorige week maandag heb ik een lichtschakelaar besteld die ik vrijdag dan had ontvangen. Na het getest te hebben, bleek dat het probleem aan iets anders lag. En nu wil ik eerlijk dit melden en retourneren!

En dan hoor je dat je dat niet mag retourneren. De leveringskosten mogen ze dan wel aftrekken, geen probleem maar als je een service aanbiedt, doe dat dan tenminste op een professionele manier. Klantentevredenheid blijkt niet belangrijk te zijn. Blijf weg van deze firma!

Gewenste Oplossing:

Als het betaald bedrag min de leveringskosten terug op mijn Paypal account betaald wordt nadat ik het artikel heb teruggestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autodoc

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autodoc nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omer.Cetin