Klacht: Geen mogelijkheid tot een betalingsregeling

op 04 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Gisteren boeken besteld voor mijn zoon Tim. Aangegeven om in 3 termijnen te betalen. 1e termijn via ideal te doen. Vervolgens op verder gedrukt. Verschijnt echter het totaalbedrag.. Dus geanuleerd. Daarna lukte het niet meer… Gebruik gemaakt van chat functie maar konden niets er aan doen. Advies om paar uur later nog eens te proberen..echter zonder resultaat. Volgende dag nogmaals geprobeerd maar lukt niet. Gebeld met klantenservice maar ook nu kunnen ze er njets aan dien. Op de site staat duidelijk dat er een mogelijkheid is om in 3 x te betalen.. Mits hoger dan 300 euro. Bedrag is 485 euro.
Via school wordt je verplicht om bij van Dijk te bestellen.. Kan dus nergens anders terecht. Iemand anders ook deze klacht.. Istoch te gek voor woorden dit.

Gespreide betaling

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 04 augustus 2017 om 12:38 geantwoord

Beste meneer Oosterveld,

Omdat wij als bedrijf geen financiële dienstverlener zijn, zijn de mogelijkheden tot gespreid bepalen beperkt en voeren wij een risicoanalyse uit, alvorens wij de drie termijnregeling aanbieden.

Deze analyse is afhankelijk van een aantal factoren, onder andere de hoogte van het totaalbedrag, de betaalhistorie van de klant enzovoort. Aan de hand van deze analyse bieden wij bij het afronden van de bestelling een selectie van betaalmogelijkheden aan.

De aangeboden selectie betaalwijzen is gebaseerd op bovenstaande uitleg. Helaas is het daarom niet mogelijk om u achteraf een andere betaalwijze aan te bieden.

Vriendelijke groet,

^Nick