Klacht: Geen mogelijkheid tot contact

Jeroen124 op 20 december 2019 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 22-10-2019 heb ik mijn oude iPhone 7 128gb opgestuurd.
Op 06-11-2019 nog niets gehoord van RedeemTele2DynafixWie het dan ook mag zijn. Een mail gestuurd naar [email protected] met het verzoek om mij een update te geven omtrent de afhandeling van mijn iPhone 7. Geen enkel bericht, wat dan ook. Op 14-11 wederom een herinnering gestuurd of er alsjeblieft contact met mij opgenomen kan worden, maar dit werd genegeerd. Op 15-11 mocht ik dan eindelijk een reactie ontvangen een van de medewerkers welke aangeeft dat iCloud nog actief is, hierdoor konden zij niet de telefoon verder behandelen en mij het bedrag overboeken. Ok, prima. Begrijp ik, geen enkel probleem. iCloud is gedeactiveerd, meerdere malen gecontroleerd, opnieuw een mail gestuurd met het bericht dat de iCloud nu wel gedeactiveerd moet zijn en ik graag zou willen weten wanneer mijn zaak behandeld zou worden. Ik vind het niet erg om te moeten wachten, dat moeten we allemaal. Maar wachten zonder enig teken van leven en geen mogelijkheid om deze mensen te bellen… Dat voelt niet lekker. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Tele2, deze geven aan dat je echt een mail moet sturen. Dynafix ook gebeld, konden ook niets betekenen. Het enige bericht wat ik kreeg was stuur maar een mail, wij kunnen niks voor je doen. Leuk Tele2, het is wel een dienst die jullie aanbieden via jullie website. Dan mag je daar ook best een beetje zorg voor dragen als een klant daar een vraag over stelt, maar goed. Vanaf 15-11 blijft het dan ook stil, geen enkel antwoord. Er word niet gebeld met mij zoals ik 4 maal heb gevraagd via de mails en er wordt niet eens geantwoord op de mails. Op 13-12, dus een maand later, nogmaals een mail gestuurd of ik nog een reactie ga ontvangen op mijn mails, ook geen antwoord. Gisteren nog een herinnering gestuurd, eigenlijk weet ik niet eens waarom. Krijg meer het gevoel dat ze er vandoor zijn met mijn telefoon dan dat er aan gewerkt wordt.

Ik heb al eerder slechte ervaringen gehad met Dynafix, maar dit slaat echt nergens op. Het woord service kennen ze niet, mails negeren, geen mogelijkheid om contact te krijgen met een medewerker. Ronduit een slecht bedrijf die de klant laat zitten.

Doe aub geen zaken meer met Dynafix.

Wanneer ben ik tevreden? Als er contact opgenomen wordt met mij en er duidelijkheid rondom de afhandeling van mijn telefoon komt. De gegevens kunnen ze terug vinden in de mails. In elke mail is mijn telefoonnummer genoemd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 27 december 2019 om 12:50 geantwoord

Geachte heer Van Kaam,

Allereerst onze welgemeende excuses voor de ontstane situatie.

Uw bericht hebben wij doorgezet naar de desbetreffende afdeling met het dringende verzoek dit verder op te pakken, zodat u het geld alsnog zo spoedig mogelijk ontvangt.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynafix

Jeroen124

Heeft op 27 december 2019 om 12:57 geantwoord

Beste Dynafix,

Bedankt voor jullie reactie, uiteindelijk.

Helaas ben ik nog niet tevreden met de geboden oplossing. Jammer dat er niet ook even gebeld wordt, hiermee zouden jullie toch wat bonuspunten scoren. Zo eng ben ik niet.

Maar. Er is al meerdere malen toegezegd dat hier werk van gemaakt wordt, dus het is pas opgelost als ik het geld op mijn rekening heb staan. Dit is nog niet zo.

Graag zou ik volgende van u vernemen:

- Wanneer kan ik het geld verwachten?
- Wat gaat er gebeuren zodat andere mensen hier geen last van hebben? (ik zal vast niet de enige zijn)

Ik hoor het graag!

Jeroen van Kaam

P.S. Voor de laatste keer toch nog eens mijn telefoonnummer; 06 55 85 55 74.
Onder het mom van, je weet maar nooit. Misschien bellen ze nu wel?

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen124