Klacht: geen mogelijkheid om chipkaart op te laden

op 08 februari 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De mogelijkheid om chipkaart op te waarderen in de bus of om saldo op te halen was niet mogelijk in de bus. Ook is het niet mogelijk om te pinnen. Gelukkig had ik cash bij me.Het is toch belachelijk dat uw klanten daar geen mogelijkheid toe hebben. Het enige oplaadpunt is 10 km verderop.

Gewenste Oplossing:

In elke bus kunnen opladen voordat je gaat reizen of via internet gewoon gelijk saldo aanpassen op chip.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spinnegien1977