Klacht: Geen mogelijk om altijd vrij abbo. op ov chipkaart te zetten, en stukken duurder dan Connexxion!

op 11 januari 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik probeer om een maandabbo. op mijn dochter haar OV kaart te zetten. Voorheen was dat een 2 sterren maandabbo bij Connexxion, kosten €48,= met korting, nu kan ik daarvoor een altijd vrij abbo nemen bij Arriva kosten 80,= !!
Dat is een kosten stijging van bijna 100%!!! en tevens is het product niet op de kaart te plaatsen.Klantenservice al 3 dagen niet bereikbaar, ja wel 10 cent per min. betalen en dan vervolgens word de verbinding na 10 min. wachten verbroken.
Nu kan ik alleen saldo op haar kaart zetten, wat me nu ineens 180,= per maand gaat kosten, want ook de kortings kaart van 16.50 is niet op de kaart te zetten…
Iemand een idee hoe dit oplosbaar is?

Graag informatie hoe ik mijn dochter voor een normale prijs kan laten reizen.
En volgens mijn informatie mag Arriva niet duurder zijn geworden nu ze i.p.v. Connexxion.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Arriva een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Hallo koets67,Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet, ^MF Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door koets67