Klacht: Geen mini chocolade beignets ontvangen, wel betaald

op 26 april 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Vanavond om 18:30 een pizza besteld met een portie mini chocolade beignets. Pizza ontvangen na 3 kwartier maar geen mini chocolade beignets. De bezorger wilde geld teruggeven voor de sla want die hadden ze niet meer. Ik zei sla??? Die heb ik niet besteld Oh zei de bezorger moeten het mini beignets zijn. Die kom ik zo nog even langsbrengen. Om 20:00 nog steeds niemand gezien dus maar even telefonisch contact opgenomen. De jongen aan de telefoon vraagt of ik al eerder gebeld heb. Nee dat niet. Hij ging even navragen. Hoop geschreeuw op de achtergrond….we hebben geen mini chocolade beignets! Ik wist voldoende. Ik vraag of ze iets anders kunnen brengen en anders wil ik graag de € 3,50 terug. Hij gaf me even door aan iemand die er meer van af weet. Hij zal het wel even uitleggen. Ze wachten af 14 uur op vracht en hebben geen toetjes meer. Maar 20 minuten geleden heeft iemand 2 porties beignets gebracht en hij zal voor mij een portie klaarmaken en laten brengen. Inmiddels dik na 21:00 maar ik zie en hoor helemaal nietts en zie niemand. Je betaald hier voor iets dat je niet krijgt. Wat een oplichterij!!!!

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg en als excuses een gratis pizza om het goed te maken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door V. Gadella