Klacht: Geen middensteun Brimnes bed bij bestelling.

op 25 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ook heel de avond bezig geweest om een bed in elkaar te zetten, denk je klaar te zijn, zit er geen middensteun bij! Op de site staat ‘Goed om te weten

Bij dit product heb je de SKORVA middenbalk nodig. Deze zit bij de prijs inbegrepen, maar moet in het IKEA woonwarenhuis apart worden meegenomen. Láát je je producten verzamelen, dan hoef je niets te doen.De lattenbodem zit bij de prijs inbegrepen, maar moet apart worden gepakt.Prima te combineren met het BRIMNES hoofdeinde’

Onze bestelling is verzameld en bezorgd en er zat niks bij, en er is niks over gezegd bij het plaatsen van de bestelling.

Vergoeding van benzine en gratis product.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 17:06 geantwoord

Hej Charity,

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Volgens onze informatie is het probleem inmiddels in de IKEA vestiging is opgelost. We hopen dat dit bezoek naar tevredenheid is geweest en wensen je veel plezier met je aankoop!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Char01