Klacht: geen medewerking retour kinderschoenen

op 15 oktober 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen week kreeg ik mijn bestelling in een mooie doos keurig thuisbezorgd. Online heb ik leren laarsjes van de Zara maat 24 gekocht. Deze bleken te groot. Omdat mijn zoontje ze maandag nodig heeft en ik als vaste klant graag de nieuwe winkel wilde bewonderen besloot ik naar Breda te rijden (dichtstbijzijnde Zara). De laarsjes zaten netjes in de doos met het bonnetje er nog aan.

Daarnaast had ik de online aankoopbevestiging en mijn retouraanvraag meegenomen met alle juiste codes erop. Ik had dus bewijs van aankoop, ik had op mijn telefoon met mijn ingelogt Zara account het bewijs van aankoop en daarnaast zaten de schoenen in originele doos met alles zoals nieuw erop en eraan.

Tot mijn grote verbazing was dit niet voldoende voor de kassa medewerkster, ik had ook de pakbon mee moeten nemen. De bedrijfsleidster of manager ( Karima) kwam maar toonde volstrekt geen medewerking of service. Dit terwijl ik als klant alleen maar wil ruilen voor een kleinere maat die in de winkel nog aanwezig was. Ik probeerde nog te vragen naar een bepaalde service maar geen gehoor, een onaardige blik gevolgd door, wij kunnen hier niets mee, waar ik het mee moest doen.

Waarin ik het meest teleurgesteld ben is de bejegening van Karima naar mij toe. Er was geen ruimte voor een overleg en al helemaal geen tegemoetkoming.

Een excuus met vergoeding voor de verloren kosten dan wel tijd en spoedige verzending van de laarsjes.

Mijn indruk was altijd heel goed, zelfs internationaal maar nu ben ik voor het eerst zeer slecht geholpen. Ik vind dat dit in de organisatie goed geanalyseerd dient te worden omdat ik er van overtuigd ben dat Karima jullie klanten gaat kosten in een mooie winkel met veel potentie in Breda.

Ik hoop dat jullie de slechte indruk weer ongedaan kunnen maken en ik weer met een gerust hart (Online) aankopen kan doen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yoeri van Oosterhout