Klacht: Geen mannen toegestaan paskamers Zara

op 04 oktober 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik shop regelmatig bij de Zara als ik met mijn vriend ben. Tot een tijd geleden deed ik dit graag. Helaas is hier verandering in gekomen door een verandering in de regelgeving bij de paskamers.

Mannen mogen zich niet langer bij de paskamers van de dames bevinden. Het gevolg hiervan is dat ik niet de gepaste kleding aan mijn vriend kan laten zien. Ik vroeg de medewerkster of mijn vriend echt niet heel even kon komen kijken, maar nogmaals werd mij verteld dat die niet is toegestaan. Uit protest heb ik de kleding teruggegeven aan de medewerkster en ben met lege handen vertrokken. In de hoop dat deze nieuwe regel bij één vestiging van toepassing was ging ik vol goede moed naar een andere Zara. Helaas, ook hier geen mannen toegestaan bij de dames paskamers. Nu mannen niet meer zijn toegestaan bij de dames paskamers, shop ik niet langer meer bij Zara. Zo te lezen ben ik niet de enige met deze klacht.
Zonde.

Ik ben tevreden wanneer de Zara stopt met deze vorm van discriminatie. Ik zal als trouwe klant terugkomen wanneer deze regel niet meer van toepassing is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AtBeek