Klacht: geen mail van groupon

op 26 maart 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg geen mail met de aanbiedingen, moet elke keer opnieuw mijn emailadres invoeren als ik op groupon kom.
Als ik een deal heb gekocht krijg ik daar ook geen bericht van vreselijk irritant

Gewenste Oplossing:

graag wil ik gewoon mail kunnen ontvangen dus graag moet er een blokade bij mijn inlog van groupon opgeheven worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 08 april 2013 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miriam,

Uw gegevens hebben we doorgegeven aan onze ICT afdeling. Binnen enkele dagen hoort het probleem opgelost te zijn en hoort u de nieuwsbrief gewoon weer te ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door miriam1409