Klacht: Geen mail over retour

op 22 februari 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 6 en 19 januari aantal dingen gerouteneerd. Ik ben al dik een maand verder wat betreft 6 januari en tot op heden geen mailtje van asos gehad. ik heb ze afgelopen vrijdag 16 februari gemaild maar tot op heden geen reactie op gekregen. Het gaat om 2 pakketjes die ik heb teruggestuurd en ik wil mijn geld gewoon terug. Ben niet gewend dit van Asos!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een bevestiging van het retour en ik wil mijn geld terug!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikwilgraagonbekendblijven onbekend