Klacht: Geen mail ontvangen

op 07 augustus 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Omdat ik geen idee had dat ik Afterpay handmatig aan mijn contactpersonen in de mail toe moest voegen alvorens een mail van hun te krijgen heb ik nu al 3x 21 euro kosten moeten maken omdat ik te laat betaalt heb. En kom ik daar dus pas achter als ik de 3e herinnering per brief krijg. Uiteraard snap ik dat ik zelf in de gaten moeten houden of ik betaald heb maar omdat ik verder helemaal niks hoor van Afterpay is het aan mijn aandacht ontsnapt.
Na de zoveelste keer met de klantenservice te hebben gemeld is mij op zeer onvriendelijk wijze meegedeel dat ik natuurlijk wel zelf Afterpay aan mijn contacten moest toevoegen (??) anders krijg ik idd geen mail.

DAt het duidelijk is voor iedereen dat je zelf Afterpay moet toestaan in je contactpersonen alvorens meegenomen te worden in hun mailservice.
En dat ze er niet vanuit moeten gaan dat hun nooit iets verkeerd doen en dat het alleen onwil van mij is om te betalen.
Zo zit ik namelijk niet inelkaar

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

4 maanden geleden - Geachte Ilse Cornelissen, Bedankt voor je bericht. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen betaalverzoeken van ons ontvangt en dat je nu opeens wel een betaaloverzicht hebt gekregen met administratiekosten, dat is niet het gebruikelijke traject. Graag wil ik onderzoeken hoe dat is gekomen. Zou je ons een e-mail willen sturen met jouw gegevens naar: klachten@afterpay.nl? Aan de hand van deze gegevens kunnen wij nagaan hoe het traject is verlopen. Alvast bedankt voor de genomen moeite! Vriendelijke Groet, Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Cornelissen