Klacht: Geen mail

Jaybeee op 21 september 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan niet via email contact opnemen met de klantenservice. Alleen via WhatsApp(echt niet heb ik niet eens) of via de robotcoat (praten tegen een computer?). Ik vind het niet erg om een paar dagen op antwoord te hoeven wachten, als ik maar mijn verhaal kan doen en niet in een keurslijf van vraag en antwoord beland en weet dat een mens en geen machine mijn vraag beantwoord. Eventuele vertraging neem ik op de koop toe.

Gewenste Oplossing:

Een e-mailadres om iets naar toe te sturen, desnoods met een keuze-menu om de categorisering van vragen makkelijk te naken, maar GEEN Social media alstublieft of chatbots.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaybeee