Klacht: Geen lunch mogelijk, downgrade kamer, geen verwarming, hoop herrie

op 22 februari 2018 over Bastion Hotel in de categorie Horeca

Ik maak door mijn werk veel gebruik van hotels in en rond Rotterdam.
Heb nu regelmatig Bastion Barendrecht bezocht.
Gisteren, 21-02-2018, ook een kamer daar. lunch was helaas niet mogelijk, er was geen bedienend personeel beschikbaar, dus werd gewoon even gecanceld voor het gemak.

Kamer was niet beschikbaar, een gewone comfort kamer, daarom kreeg ik een upgrade kamer wat dus een downgrade bleek te zijn. verwarming die niet werkte ( kapotte bediening heating), smerige kamer qua vloer en badkamer,kortom genoeg aanleiding om daar per direct weg te gaan.tevens de herrie in dat ‘hotel’, was van een zo proportionele niveau dat ik me begon te ergeren. geram met deuren, schreeuwen op de gang, slaan en schoppen tegen deur kamer.
bij het afrekenen aan de balie stond de aanwezige assistent manager te beppen met vriendin. het heeft ongeveer 20 minuten geduurd voordat ik überhaupt geholpen werd, ondanks netjes aandringen van mijn kant. je word gewoon genegeerd.

Kortom, nooit geen Bastion hotel meer, die zijn een wekelijkse klant kwijt. zoek wel een andere keten op en die mogen mij verwelkomen als regelmatige nieuwe klant.

Doe eens wat aan je beleid, iedereen doet maar wat, niemand die luistert naar commentaar van je klanten.
Maar mij zie je daar nooit weer, heb slecht 1 Bastion hotel gevonden die aan alle wensen voldeed maar die stond dan ook in Apeldoorn, de enigste die en netjes was en schoon en rustig.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bastion Hotel over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bastion Hotel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden klant 1968