Klacht: geen link naar de tickets gekregen

op 24 september 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

beste, ik heb 2 tickets gekocht voor Justin Bieber in sportpaleis Antwerpen op 5 oktober 2016, ik kreeg onlangs men tickets opgestuurd via mail en er stond dat ik de link moest openen en dat ik dan naar men tickets werd doorverwezen. Ik klikte op de link en kwam op een stoppagina uit en niet bij men tickets. ik heb meer dan 330 euro betaald en zou graag mijn tickets krijgen!

Als ik mijn tickets echt doorgemaild krijg en anders wil ik mijn geld terug!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 28 september 2016 om 11:05 geantwoord

Beste meneer Porinsky,

Bedankt voor uw bericht. Excuses voor het ongemak. Dit probleem is bij ons bekend. Volgens de Belgische wetgeving is wederverkoop van kaarten niet meer toegestaan. De overheid heeft daartoe besloten een aantal websites te blokkeren waaronder onze website. Vanwege die reden krijgt u de foutmelding wanneer u de link in uw mail opent. Ik stuur u een mail met daarin twee e-tickets van Justin Bieber. Met deze e-tickets krijgt u toegang bij het concert van Justin Bieber. Deze situatie doet niks af van de geldigheid van de tickets.

Veel plezier alvast!

Iris

Onlineticketshop

Alle klachten die gemeld zijn door Porinsky