Klacht: Geen levering ontvangen, wel betaald

op 24 augustus 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Juni kleding besteld via Boohoo.com. Tot op heden niet ontvangen.
Volgens Boohoo is het echter wel afgeleverd. inmiddels enkele maanden en mailwisselingen verder blijft het nu stil. Boohoo reageert niet meer op mails en verzoeken om e.e.a. in behandeling te nemen, ondanks dat ik al enkele malen op hun het klachten formulier heb toegestuurd, wat zij telkens weer opnieuw kwijt lijken te raken. Een afleverbewijs van hun kant kunnen zij ook niet overleggen. Kortom, dochter geen nieuwe kleding, wel 50 euro kwijt. Zij doen hun naam echt eer aan BOOHOOOOO!!

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling of levering van de bestelde kleding

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tulipani