Klacht: Geen levering ontvangen

op 18 augustus 2016 over Tandenknarsbitje.nl in de categorie Tandartsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 04/07 bestelde ik via de website van www.tandenknartsbitje.nl met bestelnummer #7200 bij een ‘Tandenknars bitje DUO’. Deze werd betaald via Onlinebetaling (Bancontact) op rekeningnummer BE14 9391 0047 4083 op naam van PAYPRP GRONINGUE met referentie B6G04AG06H00002T.
Echter tot op heden nog geen levering ontvangen.
Tot 4 maal heb ik deze firma via mail (5/8, 10/8, 11/8 en 18/8) proberen te bereiken zonder enige reactie.

Gewenste Oplossing:

Levering of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tandenknarsbitje.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Raf_Frederickx