Klacht: Geen levering, onbereikbare klantenservice

op 01 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 11 januari 2017 om 19:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Dalen, allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Heel vervelend om te lezen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. In mijn systeem zie ik dat uw bestelling op 2 juli is bezorgd. Ik hoop dat uw bestelling naar uw tevredenheid is. Groeten van de Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Kvandalen