Klacht: Geen levering na bestelling Ipad

op 01 april 2013 over Trowaa.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ipad 4 32 gb besteld. Na afronding betaling geen levering. Na verscheidene mails slechts een enkel antwoord. Men houdt zich niet aan de levertijd, maar communiceert vervolgens hier ook niet over. Telefonisch absoluut niet bereikbaar, op geen enkel moment van de dag. Soms een korte reactie per mail, zonder echter antwoord op vragen mijnerzijds te geven. Je wordt aan het lijntje gehouden. Verzoek om terugbetaling wordt op gereageerd dat men dit asap gaat afhandelen en vervolgens gebeurd er weer niets. Ben voorlopig gewoon mijn geld kwijt. Communicatie is m.n. het grootste probleem. Men heeft de telefoon gewoon meestel afgesloten/onbereikbaar. Mails worden niet of nauwelijks beantwoord. Een echte afrader mijns inziens.

Terug betalen van mijn gestortte bedrag. Hierna kan ik bij een betrouwbaar bedrijf mijn bestelling plaatsen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trowaa.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trowaa.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Trowaa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trowaa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Trowaa.nl

7 jaren geleden - Op 8-04 is uw bedrag teruggestort.

Bericht van Trowaa.nl

7 jaren geleden - op 8 april hebben wij uw aankoopbedrag vergoed.

Trowaa.nl

Heeft op 20 juni 2013 om 11:32 geantwoord