Klacht: Geen levering iphone x

op 27 december 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 6 nov abonnement met toestel verlengd. Levertijd toestel zou 6 weken zijn. Ik kreeg dagelijks een email met een nieuwe datum van levertijd. Inmiddels is het 27 december en heb ik nog steeds geen toestel ontvangen. Reageren op emails doen ze alleen als je woedend in hoofdletters een email schrijft. Wanneer je belt liegen ze aan de telefoon en zeggen ze dat je diezelfde dag een track and trace code gaat krijgen omdat je toestel binnen is. Wederom geen emajl ontvangen dus weer gebeld in de avond zegt medewerker doodleuk dat het toestel helemaal niet op voorraad is en dat zijn collega geen telefoonlog heeft geplaatst dus dat hij niet weet wie mij dat beloofde. Ik vraag om een oplossing en krijg alleen een bijdehande antwoord en verder is hij heel het gesprek zijn collega’s en deze belachelijke wijze van service aan het verdedigen. Voor mij nooit meer gsmweb ik krijg hier gewoon een hoge bloeddruk van. Heb tweemaal verzocht de bestelling te annuleren maar dat weigeren ze ook

Telefoon deze week ontvangen of overeenkomst ontbinden en bestel ik mijn telefoon bij tmobile zelf mijn oude vertrouwde provider die geen o.p.l.i.c.h.t.e.t.e.r is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chailina