Klacht: geen levering i.v.m. te zware koelkast

op 25 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag een koelkast besteld bij Bol.com. Zou de volgende dag geleverd worden volgens de mail die ik ontving van Dynalogic. Toen ik rond het aangegeven tijdstip de track en trace bekeek, bleek dat de koelkast niet gisteren bezorgd zou worden. Na telefonisch contact met Dynalogic vertelde men mij dat het gewicht te hoog was voor 1 persoon. Met Bol.com contact gehad en zij gaven dit direct, maar nu goed door aan Dynalogic. Volgens Dynalogic zou de koelkast vandaag worden bezorgd tussen 11 en 14 uur. Mijn man hield de track en trace in de gaten en jawel hoor, hetzelfde liedje als gisteren: nieuwe afspraak maken. Toen ik belde met Dynalogic kreeg ik een hondsbrutale telefoniste aan de telefoon en men liet mij weten dat als er gisteren niet bezorgd kon worden, ik er niet van uit kan gaan dat dat dan zomaar vandaag gebeurt. Terwijl er duidelijk in de mail de datum van vandaag vermeld staat. Ik heb de koelkast afbesteld bij Bol.com en hun hiervan de reden gegeven. Zij hebben al langer grote problemen met Dynalogic vertelde men mij. Van Bol.com ontving ik een kadobon met excuses.
Ik heb nu dezelfde koelkast opnieuw online besteld, maar toen bleek dat die ook door Dynalogic zou worden geleverd, ook direct weer afbesteld.
Ik wil NOOIT meer iets met hun te maken hebben.

Ze kunnen me niet meer tevreden stellen, alleen al die hondsbrutale telefonistes. Walgelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 juni 2016 om 10:49 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Meij,

Allereerst onze oprechte excuses voor alle fouten die zijn gemaakt!

Ik heb uw klacht intern geëscaleerd zodat de verantwoordelijken hierop aangesproken kunnen worden door hun leidinggevenden.

De gesprekken met de collega’s van de klantenservice zijn na geluisterd en er zijn acties ondernomen.

Uiteraard ben ik het met u eens dat dit geen service is welke u van ons mag verwachten. Dit is ook niet de service waar wij voor willen staan. We zijn druk bezig om de communicatie naar de klanten toe te optimaliseren zodat we de klantenervaring nog beter kunnen perfectioneren.

Dit neemt niet weg dat het voor u een hele vervelende situatie is geweest. Ik hoop wel dat we u misschien in de toekomst deze verbeteringen eens mogen bewijzen.

In het systeem zie ik gelukkig dat de koelkast donderdag 26 mei succesvol werd afgelverd. Ik wil u nogmaals onze excuses bieden voor al het ongemak!

Verder wens ik u een heel prettige dag!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door gerardenleoniek