Klacht: Geen levering..geen reactie…wel bijna 150 euro armer

op 22 december 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling geplaatst van 2 wandborden en een woonaccessoire.. krijg geen reactie van deze dame over de afhandeling van de bestelling. Ben zeer teleurgesteld…had ook beter moeten kijken op internet voordat ik vol enthousiasme mijn bestelling plaatste om mn nieuwe huisje op te leuken…

Gewenste Oplossing:

Reactie wanneer ik de levering kan verwachten of wanneer ik mijn geld terug gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MEL2103