Klacht: geen levering, geen reactie op mail, ondanks betaling

op 23 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Op vrijdag 22 april heb ik bij aktiesport online schoenen besteld. Deze zouden binnen 1 a 2 werkdagen geleverd worden. Op de tweede werkdag is inderdaad éénmalig iemand van DHL aan de deur geweest. Daarna is er echter nooit meer een bezorgpoging gedaan.
Ik heb hen hier op 28 april over gemaild. Op 10 mei (13 dagen na mijn mail!!) kwam er een reactie, waarin mij gevraagd werd welke mogelijkheden ik koos. Diezelfde dag heb ik op die mail gereageerd. Op 18 mei heb ik hen per email laten weten dat ik het véél te lang vond duren en verzocht om het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten aan mij te retourneren. Tot nu toe hebben ze niet gereageerd per email en ook geen geld geretourneerd. Dit duurt belachelijk lang. Ik vind het uitermate onprofessioneel en klantonvriendelijk.

Ik zou tevreden zijn als ik het aankoopbedrag en de bezorgkosten (in totaal €44,98) binnen een week retour ontvang op mijn rekening.

Overigens zal ik nóóit meer iets bestellen via Aktiesport en ik zal dat iedereen afraden. Tenzij ze me de schoenen nu cadeau doen en het daadwerkelijk bezorgen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 10 januari 2017 om 14:50 geantwoord

Wij zien in ons systeem, dat de klacht voor de klant inmiddels al een tijd geleden is opgelost daar het bedrag te crediteren. Als tegemoetkoming voor alle ontstane ongemakken hebben wij op 02-06-2016 een kortingscode aan de klant per mail toegestuurd. Daarbij hebben wij de klacht afgesloten. Groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Mrkie