Klacht: Geen levering geen reactie

op 08 juni 2017 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Een maand geleden een bestelling gedaan, zou de bestelling uit nederland komen betaal je verzendkosten, anders niet. Op deze manier kon ik ook zoen wat de levertijd zou zijn.

Verzendkosten betaald levertijd 2-4 dagen ofzo, prima! Afijn na anderhalve week nog niks ontvangen dus ben gaan mailen. Zou de verzendkosten terug krijgen en in totaal zouden er 20 dagen maximaal over de levering heen gaan.

Geen credit voor de verzendkosten dus nog maar eens gaan mailen. Kreeg ik een bericht met de vraag waarom ik de bestelling gewijgerd had…

Ik had niks gewijgerd, bestelling is hier nooit geweest…

Vandaag heb ik via de mail bevestigd dat ik mijn geld terug wil en via paypal aangevraagd dit terug te trekken.

Cheap tech kan mij enkel nog tevreden stellen als zij voor het weekend een credit maken voor het totale bedrag en alsnog de bestelling (welke zoals bekend was voor mijn moeder die na dit weekend langere tijd het ziekenhuis inmoet) voor die tijd bij haar heb en.

Zo niet zal ik nooit meer een positief woord voor deze organisatie hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 juli 2017 om 16:06 geantwoord