Klacht: Geen levering geen geld terug

op 29 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Dinsdag 26-12 een bestelling geplaatst bij de webshop van het kruitvat deze zou gisteren (28–12)op te halen zijn. Vandaag 29–12 nog steed geen bericht. Contact gezocht met klantenservice, komt zeker niet voor zondag. Omdat de artikelen eerder nodig zijn dan zondag wil ik de bestelling graag annuleren en mijn geld terug omdat zij hun levering niet na kunnen komen. Dat gaat niet krijg ik van de dame van de klantenservice te horen ik moet alsnog naar de winkel gaan op t moment dat Mn bestelling er wel is om mijn geld terug te vragen. Beste kruitvat, jullie zijn met mij een leveringsovereenkomst aangegaan, en komen deze niet na. Ik wil mijn geld terug! Zonder naar de winkel te gaan!

Als mijn geld per ommegaande terug wordt gestort of mijn bestelling Alsnog vandaag If morgen bij mij thuis geleverd wordt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judithruijke