Klacht: Geen levering, geen contact mogelijk

op 22 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12/12 een bestelling (en betaling) gedaan. Het is nog niet geleverd. Het betreft een kerstcadeau. Volgens track en trace informatie is het pakketje aangemeld bij PostNL, maar verder gebeurt er niets. Bedrijf neemt telefoon niet op (draait wel een bandje af met oa de tekst “wij zijn er voor je”) en geeft in automatische reply aan de mail te gaan beantwoorden.

Gewenste Oplossing:

Alsnog levering voor de Kerst, of vandaag contact met mij opnemen met excuses, uitleg en een aanbod tot een oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Large Popmerchandising

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4Marieke