Klacht: geen levering en ook geen geld terug, wel betaald

op 19 mei 2020 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Eind april bestelde ik hier twee blousjes, die ik direct betaald heb. Na een maand niets gehoord te hebben heb ik contact opgenomen via de chat. halverwege de chat werd de chat beeindigd, nog een keer geprobeerd. Levering zou terug gestuurd zijn, reden hiervoor hadden ze niet. ze zouden het opnieuw verschepen. Kreeg een bevestiging per mail, maar je wordt per mail verwezen naar een link waar de response staat en die werkt niet. Na een paar weken kreeg ik het verzoek mijn adres nogmaals door te geven, dat heb ik direct gedaan. dan konden ze het alsnog verzenden of ik kreeg de helft van mijn geld terug. Een week later kreeg ik weer het verzoek om mijn adres door te geven, heb ik toen weer gedaan. Nu een paar weken later, nogsteeds niet ontvangen of gehoord. Ik weer een live chat begonnen die weer halverwege werd afgekapt. HIER NOOIT BESTELLEN MENSEN!

als ik mijn geld volledig terug krijg of nu eindelijk de twee blousjes ontvang.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veryvoga.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veryvoga.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden kim