Klacht: Geen levering en niet bereikbaar

op 07 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Bijna 2 weken geleden een bestelling geplaatst bij Perry sport. Zoals op de website en in de mail beschreven staat moeten ze met 1 a 2 dagen leveren. Dit gebeurd dus niet en na betaling hoor je niks meer. Ik probeer dagelijks meerdere keren te bellen met de klantenservice maar er word gewoon opgehangen. Ook na 2 mails geen reactie ontvangen. Zelfs gebeld met hoofdkantoor en de samen zou een terug bel verzoek maken maar ook dit is niet gebeurd! Hoe krijg ik contact met Perry sport? Zeer zeer slecht

Of de materialen worden geleverd binnen een afzienbare tijd of ik wil mijn geld terug

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 17:37 geantwoord

Beste Natasja, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over Perry Sport. In mijn systeem zie ik dat inmiddels het totale aankoopbedrag is teruggestort op het bij ons bekend zijnde bankrekeningnummer. Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak wat deze order bij u heeft opgeleverd. Ik hoop dat de klacht zo naar behoren is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Natas93