Klacht: Geen levering en geen reactie klantenservice

op 27 augustus 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Order 30146106 filiaal Eindhoven

Op 20 augustus heb ik een vest besteld . In de bevestigingsmail van Aktiesport staat dat ik binnen 24 uur de status van mijn bestelling kan volgen.

Omdat dit niet lukte heb ik op 23 en 24 augustus gemaild naar de klantenservice maar deze mails worden ook niet beantwoord.

Op de site staat dat er door een technische storing vertraging is in de uitlevering maar ik zie op deze site dat dit al vanaf juli is…..

Waarom reageert Aktiesport niet op mijn mails en niet op de berichten op deze site ?

Allereerst wil ik wil graag weten waarom de klantenservice van Aktiesport niet op mails van klanten en klachten op deze site.

Daarnaast sommeer ik Aktiesport om alsnog binnen 7 dagen na heden zijn verplichtingen jegens mij volledig na te komen en mijn bestelling uit te leveren of het reeds betaalde bedrag 11,25 euro terug te storten op mijn rekening..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

Reactie van de melder van de klacht MBTh

2 maanden geleden - Ik (als melder van bovenstaande klacht, dus niet Aktiesport) krijg de melding van Klacht.nl dat Aktiesport mijn klacht niet in behandeling neemt. Hoe minachtend kan je als Aktiesport naar je klanten toe zijn ......

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MBTh