Klacht: geen levering en geen opname telefoon

op 03 februari 2014 over Beddengoedcenter.nl in de categorie Internetshops - Interieur

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddengoedcenter.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Beddengoedcenter.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Beddengoedcenter.nl

Heeft op 14 februari 2014 om 17:38 geantwoord

Beste Mevr. Bolt,

We behandelen meer dan 1000 orders per maand en het gebeurt weleens dat we 1 order over het hoofd zien waarvoor onze excuses. We hebben uw geld inmiddels teruggestort omdat de door u bestelde producten niet meer leverbaar waren. We vragen u om te bevestigen zodra u uw geld teruggestort heeft gekregen.

Mvg. BeddengoedCenter.nl

Bericht van Beddengoedcenter.nl

3 jaren geleden - Beste Mevr. Bolt, We behandelen meer dan 1000 orders per maand en het gebeurt weleens dat we 1 order over het hoofd zien waarvoor onze excuses. We hebben uw geld inmiddels teruggestort om de door u bestelde producten niet meer leverbaar waren. We vragen u om te bevestigen zodra u uw geld teruggestort heeft gekregen. Mvg. BeddengoedCenter.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beddengoedcenter.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beddengoedcenter.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door xannabolt