Klacht: Geen levering en geen gehoor

op 31 mei 2021 over Jaloezieën Fabriek in de categorie Interieurbedrijven

18-4 jalouzie besteld a €143,73 excl verzenden. Meteen bevestiging terug na betaling alleen geen ordernummer. Ter goede trouw levertijd 21-27werkdagen ok laten we maar eens gaan bellen. Dat heeft geen effect er is niemand.
Contact formulier invullen heeft geen zin want zonder odernr kun je niet verder. Ik heb nu het gevoel dat ik belazerd ben en het geld nooit meer terug zal zien.
Ik ben niet de enige blijkt.
Deze firma zou er goed aan doen hun administratie en responce telefonisch te verbeteren en niet naar de website te verwijzen. Het nodigd niet uit de volgende keer weer te bestellen, dit is erg jammer.

Ik heb toch nog een poging gedaan om ze te benaderen via de email met een reactie terug dat ze na het weekend de bestelling zouden leveren. Kreeg verzendcode van Transmission en die heb ik geverifieerd en die klopte. De volgende dag werd de bestelling geleverd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jaloezieën Fabriek

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jaloezieën Fabriek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TucsonV6