Klacht: geen levering en geen contact

op 29 juni 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 23 juni een bestelling geplaatst welke na 1-2 werkdagen geleverd zou worden. Inmiddels bijna een week later nog geen levering en erger nog geen contact mogelijk (niet telefonisch en niet per mail). Van een medewerker van een winkel hoorde ik dat ook zij geen contact kunnen krijgen. Ik vind dit echt onacceptabel. Als klant weet ik niet waar ik aan toe ben, ik kan niks. De bestelde spullen zijn nodig voor een vakantie (over een week) en als Perry ze niet gaat leveren moet ik ze elders bestellen.

Gewenste Oplossing:

Op de eerste plaats levering van de spullen en uiteraard contact hierover. Ik heb bovendien kosten gemaakt voor het veelvuldig bellen, wil deze graag vergoed krijgen (35 eurocent per gesprek x 25 keer!!!!).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door einst123