Klacht: Geen levering en geen communicatie

op 29 mei 2020 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel op donderdag 21-5 ondertegels voor een zwembad. Deze betaal ik aan Blokker. Dan blijkt dat dit product door een Belgisch bedrijf geleverd moet worden. Maar wanneer? Er is geen communicatie over. Zowel Blokker als Vrijetijdsshop zijn telefonisch vrijwel onbereikbaar. Het gevolg is dat ik een andere oplossing heb gezocht om het zwembad toch te kunnen plaatsen. Ik wil de bestelling annuleren en mijn geld terug of ga het product retourneren als het geleverd wordt. Dit is een klantonvriendelijke manier van werken van Blokker.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld weer terugheb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Florine88