Klacht: Geen levering dual band modem

op 07 juli 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen contact gehad voor de oplevering dat omruiling met een dual band modem de V10 mogelijk is na de oplevering. Ik had een v8 model toegestuurd gekregen, die geen 5ghz ondersteund.
Telefonisch 2 maal mij verteld dat ik moest bellen en dat omruiling mogelijk is, maar na de oplevering gebeld en kan het ineens niet meer.
Als ik dit van te voren had geweten dan had ik mijn contract wel opgezegd binnen twee weken.
Mij is geadvisserd om langs een KPN winkel te gaan, die je niet eens kan bellen en ze geven geen garantie dat het wel of niet kan. Daar heb ik niet veel aan. Ben zeer ontevreden met deze service.

Gewenste Oplossing:

Dual band modem toesturen de V10 model, of mijn contract opzeggen, zodat ik wel bij een provider kan die een dual band modem kan leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tarki