Klacht: Geen levering boeken en geen service

op 22 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

De boeken van mijn dochter vier weken geleden besteld, nog steeds niet ontvangen. Eerder bestellen ging niet omdat het niet mogelijk bleek in contact te komen met van Dijk en een mail werd pas 5 dagen later beantwoord.
Waardeloze organisatie, waardeloze klantenservice: ik krijg te horen dat ik me niet druk moet maken! Dit terwijl mijn dochter toetsen heeft die lastig te leren zijn als je geen boeken hebt. Krijgt ze ook nog straf op school omdat ” ze haar boeken is vergeten”

Nergens over

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 22 september 2017 om 14:25 geantwoord

Beste mevrouw Scholte,

Volgens onze gegevens is het gros van het leermiddelenpakket op 9 september j.l. bij u afgeleverd. Van de drie ontbrekende boeken is 1 artikel nog niet verschenen bij de uitgever en derhalve nog in niemands bezit, de andere 2 artikelen en de bestelde rekenmachine verwachten wij komende week te kunnen naleveren. We betreuren het dat Malaika negatieve consequenties ondervind van het nog niet in bezit hebben van alle benodigde leermiddelen. We willen u adviseren een volgende bestelling voor 1 augustus te plaatsen.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice VanDijk

Heeft op 22 september 2017 om 14:33 geantwoord

Er is niets opgelost. Als ik in contact had kunnen komen met jullie had ik ze eerder besteld. Bestellen kan alleen via e mail adres leerling maar voor de rekening kan van Dijk opeens wel mijn e mail adres gebruiken. Ik blijf zeer ontevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemarie Scholte